باران

متن مرتبط با «خورده» در سایت باران نوشته شده است

در يچه مشت غباريش ، بر دهان خورده ست....

  • نیلوبلاگ

    ادمي دشوار است و پيچيده سخت است و سست گاهي خودش هم نميداند درونش چه خبر است . كيست چيست .xa0 درمانده ست در مقابل xa0سوالاتي كه خودش از خودش مي پرسد. و عاجز است از حجمه ي سوالاتي كه ديگران مي پرسند .xa0 من نمي دانم / كيستم ؟چيستم كه بودم چه بودم ؟ / خودم را بياد نمي اورم چه رسد به ديگرانxa0 در براير اينگونه سوالات پاسخي ندارم فقط تهي ميشوم . خالي مي شوم . و به دامان خواب پناه مي برم .xa0 اين سوالات را اگر پنج سال پيش مي پرسيديد جواب را مي دانستم . حالا نمي دانم .xa0 مرا به گذشته اي كه بياد مي اور...

    ادامه مطلب