سخني با خوانندگان ...

خرید بک لینک
سلام و عرض ادب و احترام و فروتني به عزيزان و مهربانان خواننده

سپاس و تشكر قلبي براي اينكه هستيد وقت مي گذاريد و مي خوانيد .

منت پذير همراهيتان هستم .چه اگر شما نبوديد و نمي خوانديد شايد انگيزه اي براي نوشتن نبود .

تك تك كامنتها را مي خوانم . و به وبلاگهايي كه ادرس مي گذاريد در حد توانم سر مي زنم . از قضا بسيار هم ذوق زده ميشوم گاهي و مي اموزم هميشه از شما

اما اميدوارم پوزش مرا براي تاييد نشدن كامنتهابپذيريد .

لطف شما را درك مي كنم . اين روزها حال جسميم زياد مناسب نيست براي بودن مداوم و پاسخ به تك تك كامنتها فكر مي كنم تاييد كامنت بدون پاسخگويي بي ادبي به مهرشما عزيزان باشد .

براي همين تاييد نمي كنم . اميدوارم با دانستن علت ، شبه ي اينكه قصد جسارتي دربين بوده ياشد از بين برود. باز هم سپاس از محبتان و اينكه وقت مي گذاريد. به محض توان يافتن بروي دو ديده تاييد مي كنم و پاسخگو هستم .

تشكر بدون حد و مرز مرا براي محبت و همراهيتان بپذيريد.

عنوان شده منبع برخي نوشته ها يا نام شاعر برخي ازشعرها ذكرشود . اگر نوشته بامطلبي متعلق به غير باشد خواهم نوشت .و در ذيل مطلب خواهم اورد .

مطلب ديگري كه زياد عنوان كرديد در مورد فيسبوك يا اينستاگرام يا ساير فضاهاي مجازي بود . فعلن تنها جايي كه مي نويسم اينجاست حقيقتش را بخواهيد فيسبوك را مدتيست ترك كرده ام . با اينستا گرام و تلگرام هم اصلن ارتباط برقرار نمي كنم لذت نمي برم از فضايشان بنابراين مي ماند همين وبلاگ كه بايد مرا در همين جا تحمل كنيد . با سپاس دوباره

با احترام باران

+ نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 15:58 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی