سپاس و تشكر قلبي براي اينكه هستيد وقت مي گذاريد و مي خوانيد .
منت پذير همراهيتان هستم .چه اگر شما نبوديد و نمي خوانديد شايد انگيزه اي براي نوشتن نبود .
تك تك كامنتها را مي خوانم . و به وبلاگهايي كه ادرس مي گذاريد در حد توانم سر مي زنم . از قضا بسيار هم ذوق زده ميشوم گاهي و مي اموزم هميشه از شما
اما اميدوارم پوزش مرا براي تاييد نشدن كامنتهابپذيريد .
لطف شما را درك مي كنم . اين روزها حال جسميم زياد مناسب نيست براي بودن مداوم و پاسخ به تك تك كامنتها فكر مي كنم تاييد كامنت بدون پاسخگويي بي ادبي به مهرشما عزيزان باشد .
براي همين تاييد نمي كنم . اميدوارم با دانستن علت ، شبه ي اينكه قصد جسارتي دربين بوده ياشد از بين برود. باز هم سپاس از محبتان و اينكه وقت مي گذاريد. به محض توان يافتن بروي دو ديده تاييد مي كنم و پاسخگو هستم .
تشكر بدون حد و مرز مرا براي محبت و همراهيتان بپذيريد.
عنوان شده منبع برخي نوشته ها يا نام شاعر برخي ازشعرها ذكرشود . اگر نوشته بامطلبي متعلق به غير باشد خواهم نوشت .و در ذيل مطلب خواهم اورد .
مطلب ديگري كه زياد عنوان كرديد در مورد فيسبوك يا اينستاگرام يا ساير فضاهاي مجازي بود . فعلن تنها جايي كه مي نويسم اينجاست حقيقتش را بخواهيد فيسبوك را مدتيست ترك كرده ام . با اينستا گرام و تلگرام هم اصلن ارتباط برقرار نمي كنم لذت نمي برم از فضايشان بنابراين مي ماند همين وبلاگ كه بايد مرا در همين جا تحمل كنيد . با سپاس دوباره
با احترام باران
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8