ممنونم كه هنوز خوبي و مهرباني را بلديد انقدر كه زاد روز مرا به خاطر سپرده ايد يا گوشه اي از تقو يمتان جا داده ايد .
ممنونم از شما كه بيادم مي اوريد مهرباني در دنيا هنوز هست .
ممنونم از شما كه هنوز بهترين بهترين ها هستيد. حتي اگر من نباشم .
دعايم بدرقه دستان مهربانتان. براي دعا كنيد.
و عذر تقصير براي تاييد و پاسخگويي به تك تك كلمات پر مهرتان
حال جسمي و روحيم اصلن مناسب نيست
و باز ممنونم از تمام كساني كه بدي را بمن ياداوري كردند. بهترين بدترين ها بودند . پاي دروغ . تنفر را به زندگي من باز كردند تا بيادم بماند . ساده اعتماد نكنم . و ارامشم را بدست نا اهل و نا اصل نسپارم . يادم دادند كه هميشه نبايد لب بدعا گشود . گاهي بايد نفريني گوشه دلت باشد . تا بوقت هر اذان ورد زبانت باشد تا جاريش كني . و بپاشي بر رنگ و رخسار كساني كه ازارت دادند و ارامشت را بهم زدند بي دليل ...
فكر مي كنم دل ساده اي كه جز مهرباني بلد نيست ساده طعمه ي ناكسان ميشود.
ممنونم ! من به اين انزجار احتياجي مبرم داشتم . .
نفرين من و تمام كاينات بر شما براي ارامشي كه از من گرفتيد. ارامش و سكني نگيريد و مثل حال دل من كه ارامشم سالهاست باز نگشته و تا دم مرگ هم اميدي به بازگشتش ندارم .
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7