ممنونم...

خرید بک لینک
ممنونم از تمام عزيزانيكه محبت كردند و تولدم رو تبريك گفتند

ممنونم كه هنوز خوبي و مهرباني را بلديد انقدر كه زاد روز مرا به خاطر سپرده ايد يا گوشه اي از تقو يمتان جا داده ايد .

ممنونم از شما كه بيادم مي اوريد مهرباني در دنيا هنوز هست .

ممنونم از شما كه هنوز بهترين بهترين ها هستيد. حتي اگر من نباشم .

دعايم بدرقه دستان مهربانتان. براي دعا كنيد.

و عذر تقصير براي تاييد و پاسخگويي به تك تك كلمات پر مهرتان

حال جسمي و روحيم اصلن مناسب نيست

و باز ممنونم از تمام كساني كه بدي را بمن ياداوري كردند. بهترين بدترين ها بودند . پاي دروغ . تنفر را به زندگي من باز كردند تا بيادم بماند . ساده اعتماد نكنم . و ارامشم را بدست نا اهل و نا اصل نسپارم . يادم دادند كه هميشه نبايد لب بدعا گشود . گاهي بايد نفريني گوشه دلت باشد . تا بوقت هر اذان ورد زبانت باشد تا جاريش كني . و بپاشي بر رنگ و رخسار كساني كه ازارت دادند و ارامشت را بهم زدند بي دليل ...

فكر مي كنم دل ساده اي كه جز مهرباني بلد نيست ساده طعمه ي ناكسان ميشود.

ممنونم ! من به اين انزجار احتياجي مبرم داشتم . .

نفرين من و تمام كاينات بر شما براي ارامشي كه از من گرفتيد. ارامش و سكني نگيريد و مثل حال دل من كه ارامشم سالهاست باز نگشته و تا دم مرگ هم اميدي به بازگشتش ندارم .

+ نوشته شده در سه شنبه سوم مرداد ۱۳۹۶ساعت 14:29 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی