
بر لبانم سخن از نام تو رفتxa0 بعد از ان بود ، كه ان گل روييد اي تو ، اي عطر تمامxa0 اي تو ، شيراز / xa0شگفت.......
ادامه مطلب
امروز شد 12 سال به همین راحتی...به تو می اندیشمحادث می شوی آنسوی اصطجکاک خشک فلزمیانه قاب پنجره و پرده ی اشکمهربان نگاه می کنیxa0مهربان لبخند می زنیبیرحمانه می روی.......
ادامه مطلب