باران

خرید بک لینک
ادمي دشوار است و پيچيده سخت است و سست گاهي خودش هم نميداند درونش چه خبر است . كيست چيست . درمانده ست در مقابل سوالاتي كه خودش از خودش مي پرسد. و عاجز است از حجمه ي سوالاتي كه ديگران مي پرسند . من نمي دانم / كيستم ؟چيستم كه بودم چه بودم ؟ / خودم را بياد نمي اورم چه رسد به ديگران در براير اينگونه سوالات پاسخي ندارم فقط تهي ميشوم . خالي مي شوم . و به دامان خواب پناه مي برم . اين سوالات را اگر پنج سال پيش مي پرسيديد جواب را مي دانستم . حالا نمي دانم . مرا به گذشته اي كه بياد مي اورم ارجاع ندهيد . به اينده اي كه هيچ تصوري از ان ندارم هل ندهيد . اين مرا گيج مي كند . سر در گمم مي كند . افكارم باران ...ادامه مطلب

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: يچه,مشت,غباريش,دهان,خورده, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:56

غسل در اشك زدم كاهل طريقت گويند/ پاك شو اول و پس ديده بر ان پاك اندازهيچ جاي دنيا شيراز نمي شوداسمانش قلب دارد حس دارد . گوش شنوا دارد همدرد است همراه است همراز است حول حالنا الي احسن الحال بلد استامروز وسط تابستان گرم شيراز وسط اتشباران و تف زمين چنان باريد ابرهاي ورم كرده گلوي مرا كه هيچكس هـيچ جا نمي توانست چنين معجزه كند . خوب است يكي هست صداي مرا از اعماق اين سكوت مي شنود و ميداند و ميداند و ميداند.كه نمي دانم / كهً نمي توانم خوب است اسمان شيرازم هست و مرا مي بيند كه كوچك ايستاده ام زير طاقي درگاهش با طاقتي كه طاق شده با صبري كه از كفم رفته با دلي كه ديگر عاشق نيست احساس ندا باران ...ادامه مطلب

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: باران, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:56

کلمات اعجازند بزرگترین و ملموس ترین معجزه ای که تا بحال دیده اممسیح اول انجیل یوحنا میگوید در ابتدا کلمه بود،و کلمه خدا بود ...و همه چیز به واسطه کلمه حیات یافت...چه خوب است ،حیات با کلمات انوقت نه لازم است زمین باشی نه اقیانوس، نه عاشق و نه معشوق کافیست کلمه باشی ،فقط کلمه / همین کلمات بی مرگ...و باران ...ادامه مطلب

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

بلعيده اي تمام مرا!

هضمم نمي كني چرا ؟!

حالا / بالا بياورم همه ام را / روي دامنت دنيا ؟

+ نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 0:20 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

سلام و عرض ادب و احترام و فروتني به عزيزان و مهربانان خوانندهسپاس و تشكر قلبي براي اينكه هستيد وقت مي گذاريد و مي خوانيد . منت پذير همراهيتان هستم .چه اگر شما نبوديد و نمي خوانديد شايد انگيزه اي براي نوشتن نبود . تك تك كامنتها را مي خوانم . و به وبلاگهايي كه ادرس مي گذاريد در حد توانم سر مي باران ...ادامه مطلب

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی