ادمي دشوار است و پيچيده سخت است و سست گاهي خودش هم نميداند درونش چه خبر است . كيست چيست . درمانده ست در مقابل سوالاتي كه خودش از خودش مي پرسد. و عاجز است از حجمه ي سوالاتي كه ديگران مي پرسند . من نمي دانم / كيستم ؟چيستم كه بودم چه بودم ؟ / خودم را بياد نمي اورم چه رسد به ديگران در براير اينگونه سوالات پاسخي ندارم فقط تهي ميشوم . خالي مي شوم . و به دامان خواب پناه مي برم . اين سوالات را اگر پنج سال پيش مي پرسيديد جواب را مي دانستم . حالا نمي دانم . مرا به گذشته اي كه بياد مي اورم ارجاع ندهيد . به اينده اي كه هيچ تصوري از ان ندارم هل ندهيد . اين مرا گيج مي كند . سر در گمم مي كند . افكارم باران ...
ادامه مطلبما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: يچه,مشت,غباريش,دهان,خورده, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:56