شيراز نام ديگر من است...

خرید بک لینک

ﻋﻤﺮ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺑﻬﺎﻳﻲ ست ؟
ﻭ ﺣﻴﺎﺕ ﺭﺍ؟
ﺍﺯ ﺍﻧﺎﺭﻫﺎ، ﺗﻮ ﻣﮕﻮﻱ
ﻭ ﺍﺯ نارنج ها
ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺳﻴﺐ ﻫﺎﻱ ﺧﺎﻙ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻮﻳﻴﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ،
ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﻧﮕﺎﺭ
ﻭ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻻﺩﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ
ﮔﻞ ﻫﺎﻱ ﻳﺎﺱ ﺭﺍ
ﺑﺎﺑﻮﻧﻪ ﺭﺍ
ﺁﻭﻳﺸﻦ ﻛﻮﻫﻲ ﺭﺍ
ﻧﻌﻨﺎ ﺭﺍ
ﺗﺎ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ، ﻣﻦ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺩﻡ
ﺁﺗﺸﻲ ﺑﺮﻫﻨﻪ
ﺑﺮ ﺧﻨﻜﺎﻱ ﻣﺮﻣﺮﻫﺎ، ﻣﻲ ﺭﻓﺘﻢ، ﺍﻧﮕﺎﺭ
ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻥ ﺍﺯﻝ .
ﺷﻴﺮﺍﺯ، ﻧﺎﻡ ﺩﻳﮕﺮ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ
ﻭﺗﻮ،ﻧﺎﺭﻧﺠﺴﺘﺎﻥ ﻋﻄﺮ
ﺑﺎﺩﺍﻡِ ﺗﺮ
ﻏﺰﻝ
ﻏﺰﻝ ﻣﻦ

باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 10:08

صفحه بندی