شايد ، از سفر م از كناره هاي مديترانه از اقيانوس از راين از سن .
از نگرانيهام
نمي دانم از نمي دانمها يم از نادانسته هام فعلن نمي دانم از چه مي خواهم بنويسم . سفر بدي نبود بعد از سالها اما من چقدر يكي ديگر بودم . دغدغه هام يك نوع ديگر بود . ادمها را جور ديگري ديدم . قضاوت نمي كنم بدي يا خوبيشان را . فقط يك جور ديگر ديدمشان .
بي ميلمربراي ديدن ادمها و ميل سيري نا پذير براي ديدن اطرافم ... يك جرح و تعديل با حذف ادمها از دنيام .
از علي جاهد عزيزم ممنونم براي تمام مهربانيهاش براي كمك هاش و براي انچه كه انسانيت تام نام دارد با ان وضعيت سختش از ذره دريغ نكرد براي هورسا و جانب محبت فرو نگذاشت ممنونم .براي محبتها ت بمن و خانواده ام
از همين راه دور هزار بار مي بوسمت علي جانم به اميد ديدار دوباره
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1