هرگز هيچوقت عمرم ،....
. زشت است در ميانسالي ادم سكوت كردن بلد نباشد
مي روم تمرين سكوت كنم مي ترسم بميرم و پيش از مرگ اين مهم را نياموخته باشم
وقت تنگ است . و ناگهانها در راه...
ادم بايد گاهي به گاه هاي نبامده بيانديشد . گاه هاي نيامده را تمرين كند
به بانگهايي بيانديشد كه رحيل را به رحلت فرا مي خواند . مي ترسم بميريم سكوت را بلد نباشم و تنگ به تنگم بكشد دنياي سكوتهاي ناگهان ابدي ...
بي اينكه پيش از ان سكوت را اموخته باشم.
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3