سكوت....

خرید بک لینک
سكوت را نياموخته ام

هرگز هيچوقت عمرم ،....

. زشت است در ميانسالي ادم سكوت كردن بلد نباشد

مي روم تمرين سكوت كنم مي ترسم بميرم و پيش از مرگ اين مهم را نياموخته باشم

وقت تنگ است . و ناگهانها در راه...

ادم بايد گاهي به گاه هاي نبامده بيانديشد . گاه هاي نيامده را تمرين كند

به بانگهايي بيانديشد كه رحيل را به رحلت فرا مي خواند . مي ترسم بميريم سكوت را بلد نباشم و تنگ به تنگم بكشد دنياي سكوتهاي ناگهان ابدي ...

بي اينكه پيش از ان سكوت را اموخته باشم.

+ نوشته شده در جمعه بیست و پنجم فروردین ۱۳۹۶ساعت 17:11 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 4:27

صفحه بندی