عمق درد...

خرید بک لینک
شايد اگر مشابه كاري كه با ديگران كرديم به سر خودمان نمي امد هرگز نمي فهميديم تا چه عمقي درد و غم دلتنگي به جان كسي ريخته ايم ادمها توي چاله كارهاي خودشان مي افتند .(اگر بفهمند )!

و واي و واي و واااي اگر اين زخمها پنهاني باشند درد خود بدان و كس ندان دردش هزار برابر ميشود .

بايد خفه بشوي و ادا در بياوري. بميري نطق نكشي كه مبادا كسي بويي ببرد .

درد ها و دلتنگي ها براي هيچ كس دايمي نيست .زمان مي برد اما بالاخره ادم ياد مي گيرد خودش را از چاله بكشد بيرون زخمهاي خودش را مداوا كند به هر سختي به هر بدبختي.. بايد ياد بگيري براي انچه كه دوستش داري بجنگي و اگر صادقانه و درست و در حد و اندازه انچه كه دوست داري بجنگي خواهي برد . حتي اگر هم ببازي باز احساست متفاوت با امروز خواهد بود

هر چند ديگر هرگز ان ادم سابق نمي شوي (حداقلش احساس تنفريست كه هر از چندي به سراغت مي ايد .)

اما درد شناس خوبي مي شوي عمق درد يك ادم را و عمق زور زدن براي پنهان كردن دردش را مي فهمي...

نكنيم با ادمها كاري / كه وقتي بر سر خودمان مي ايد از تاب درد صدايما ن در نيايد ..

+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 11:33 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 4:27

صفحه بندی