و حماقتها چقدر صاف و ساده ازتوشته هاي ادم ميزنند بيرون ....
بي اينكه خودمان متوجه باشيم .
شايد بهتر باشد خاموشي قلم بگيريم . تا ناداني هايمان بيشتر از اين اشكار نشود .
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 21:54