درد....

خرید بک لینک
درد اينجاست كه ادم احمق به تنهايي سقوط نمي كند.

هميشه عده اي را هم در پيروي از خود با خود به زير مي كشد....

يك روز پريد از اين حواشي ماهي

با يك پرش بلند ناشي ماهي

طي شد كمي از فاصله اش تا دريا

ارام گرفت روي كاشي ماهي

R.H

پ.ن:خشمگين نيستم متاسف هم / به غايت غمگينم

+ نوشته شده در شنبه هفتم مرداد ۱۳۹۶ساعت 1:16 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی