فرزنداني كه تربيت نكرده ا يم .( خانه از پاي بست خسته ست..)..

خرید بک لینک
دوباره واقعه اي تلخ و اين اخرين دوباره نخواهد بود از الف اتنا تا ب بنيتا و ياي اخر , يوسف ....

اين محصولاتي كه به جامعه ارايه داده ايم وارداتي نيستند . اينهمه دزد و قاتل و جاني و سنگدل و خيانتكار و فريبكار و دروغگو همه پاك بدنيا امدند. همه نشان بي توجهي خانواده هاست نشان خلا در تربيت خلا در عشق ورزي خلا در عدم اموزش همنوع دوستي.

دزدي شايد محصول فقرباشد . بي رحمي محصول تربيت خانواده ست.

انسان فربيكار مصداق بارز كسيست كه فريب خوده . تجاوز گر كسيست كه در كودكي به احتمال قوي تجاوز ديده .

دروغگو كسيست كه دروغ شنيده .... بيرحم كسيت كه بر او رحم نشده

همه چيز را تقصير جامعه نيندازيم . اهمال كاري از خود ماست ...از خودمان سلب مسيوليت نكنيم.اين ديوارهاي تا ثريا كج رفته كاردستي هاي ماست .معمار اين شهر كج و كوله ي بدقواره ماييم . مايي كه اخلاقيات را جلو چشم فرزندانمان زير پا مي گذاريم مايي كه مرام انساني در ما جايي ندارد.

كلاه همديگر را بر مي داريم و به خيالمان اب هم از اب تكان نمي خورد.

كمي به خودمان مراجعه كنيم به تربيت هاي خودمان بر گرديم .به الگوهايي كه بوده ايم و هستيم.

روي من به خودم است خود مادر ... روي من به توست توي پدر كژي ، كجي ميزايد.

بنياد و بنيان هر جامعه اي خانواده ست

شفقت داشته باشيم و شفقت به همنوع به حيوانات و گياهان و محيط زيست را به كودكانمان بياموزيم .

راه دوري نمي رود...اگر همين قدر را هم نمي توانيم حداقل راههاي جلوگيري موثر فرزند اوري را به جد پيشه كنيم . از

باور كنيم . خانه از پاي بست خسته ست

تاب صبوري در برابر اينهمه مصيبت را ندارد.

+ نوشته شده در جمعه ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:34 توسط باران |
باران ...

ما را در سایت باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی