انگار سرت ميدن تو بچه گي ها لذت بي دغدغه گي/ لذت زندگي تو لحظه
ساده خنديدن ، ساده گريه كردن ساده رفتار كردن بدون بازي بدون بدون پيچوندن و پيچ دادن و پنهان كاري
ادمايي كه تو دلاي مهربونشون ادعا ندارن ولي تا دلت بخواد مرام دارن بي توقع بي شعار
كاش از اين ادما چن تا دونه فقط چن تا دونه تو دنيا بيشتر بود . انوقت كلاه احساسي ديگران رو برداشتن براي هيچ كس زرنگي نبود
انوقت هيچ كس به گنجشكا سنگ نمي زد به پر و بال خوني پرنده ها ي نيمه جون نمي خنديد.
به نظرم اونوقت دنيا جاي بهتري براي زندگي بود .
اما يه وقت يه جايي اگهزگذارت به يكي از اين ادما افتاد نه سلام كن نه عرض ادب نه احترام ....حتي . انگشتتم براشون تكون نده
فقط بشين يه گوشه تماشاشون كن فقط تماشا ....
انوقت متوجه ميشي اوني كه تا حالا توش دست و پا زدي و برا يه كوچولو خوشي بيشتر خنده بيشتر لذت بيشتر سنگ به شيشه ي اين و اون كوبيديم اسمش زندگي نبوده
زندگي حس خوش ساده زندگي كردنه / حسي كه اين ادما زير زبونوشون مزه كرده خودشون چشيدن و چشوندنش رو به ديگران ياد گرفتن ...
فقط همين به همين سادگي...
باران ...
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3